keskiviikko 3. syyskuuta 2014

Viimeinen päivä


Viimesunnuntaina käytiin mun vanhempien kaa Emsalössä. Mulla on joku pakkomielle päästä joka kesä mereen uimaan. Sunnuntai oli elokuun viimenen päivä - viimenen mahdollisuus. Vesi oli kylmää, mut epäröinnistä huolimatta mä menin silti. Mun uinti oli aika pitkälti säälittävää matalikossa räpiköintiä ja puolet ajasta mä seisoin hytisten rakkolevän keskellä allokossa, mut hei, kävin silti! Tunnen itteni ja tiiän et olis satavarmasti jäänyt muuten harmittamaan. Kokemus oli sitäpaitsi, no, hyvin virkistävä. "Uinnin" jälkeen istuttiin rannassa viel hetki mutustaen samalla kookospalloja. Yritin myös kuvata muutamia videon pätkiä, aikeena tehdä niistä joku isompi kooste. Saa nähdä, onnistuuko.
Hyvästi kesä, tervetuloa syksy. Toivottavasti säät pysyy lämpiminä. Mä en oo vielä valmis kaivamaan toppavaatteita kaapin perukoilta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti